Friday, October 8, 2010

My Friday Etsy Pick

From today on, every Friday I will pick one item from Etsy - just for fun. Something what I like that day. It can be anything from clothes to jewelry, from paintings to ceramics ... and a little exposure won’t hurt the seller.:) But the purpose of this is just fun. To make it a little more interesting I will choose music which I think fits well the piece!:)


My first choice is Magic2Art's split skirt.



I just love this style! I always did and always will no matter how old I'm. :) This look is so anti-corporate!:) Simple and different. I can picture my jewelry with it…:)

And for music - listen to a little Dave Matthews Band while browsing through Magic2Art Etsy shop.
Happy Friday!

Matol minden penteken kivalasztok valamit az Etsyrol, amit itt bemutatok nektek. Valamit, ami aznap tetszik nekem - ruha vagy ekszer, fetmeny vagy keramia -barmi. Csak a jatek kedveert - nincs ajandek, nem kell lajkolni, bejelolni, rajongani.- persze minden ilyesminek is orulni fogok!:) S hogy meg erdekesebb legyen, minden bemutatott darabhoz/ Etsy bolthoz valasztok egy zenet, ami szerintem illik hozza.:)


Elso valasztasom Magic2Art szoknyaja...mert tetszik!:) Egyszeruen szeretem ezt a stilust, mindig is szerettem, szeretni fogom!:) Annyira anti-divatos!:) Kicsit mas. Nagyon eltudom kepzelni vele az ekszereim....:)
Zenenek pedig hallgassatok egy kis Dave Matthews Band-et, amig beneztek Magic2Art boltjaba!:)
Vidam penteket!

No comments:

The Lounge

Thanks for visiting!:)

Try Handmade

traffic

fused glass, art, music, everyday life

visitors

Total Pageviews