Tuesday, March 16, 2010

Glass Painting


Hi all,
So, I'm painting!:) Fusing and glass painting:) This is my latest "wall art" piece - which was inspired by the Fauvist artists' vivid and colorful style. Painting on glass can be easily cheesy - I try to avoid that. What I want to do is fun, modern, decorative pieces.Let me know what you think!:)

Sziasztok!:)

Szoval,festek.:) Uvegfestek!:) Kiserletezgetem - nem csak az olvasztassal, hanem most pl ezzel. Nem,nem ugrottam neki kifesteni az osszes ivopoharunk es minden ami uveg a hazban - ezeket en jobban szeretem festetlenul!:) A terv inkabb ilyen modern, absztrakt dekoracios darabok festese - szivesen olvasom a velemenyeteket!:)

5 comments:

s@só said...

És ez az első műved? Nekem tetszik nagyon! Én szeretem amikor üvegfestenek. Akár ilyen laposan, akár amikor térbeli üvegeket - leginkább hasznos dolgok tartójának. Például különböző helyekről és időpontokban vett tengervizek tartójának készül :))))))))))))))))

juditsd said...

Szia saso:)Koszonom!
Nem elso, mar mutattam probalkozasokat:)Tengert hordod haza?:)

Szilvi said...

Mostan szines tintakrol almodol? :-)

Egesz mas lehet nagyobb meretben gondolkodni es dolgozni (almodni), mint a korabbi kismeretu medalok, talak vilaga.... Szep lett Judit ez a kep.
Kivanok neked sok oromet minden uveges probalkozasodhoz, kiserleteidhez!

juditsd said...

kellene még sok száz és ezer,
és kellene még aztán millió:
tréfás-lila, bor-színű, néma-szürke,
szemérmetes, szerelmes, rikitó,
és kellene szomorú-viola
és téglabarna és kék is, de halvány,
akár a színes kapuablak árnya
augusztusi délkor a kapualján.
:)
Koszonom szepen Sz!!:)OOO

s@só said...

, ahogy te mondod. Tengert hordom haza.... és hogy miért? A csak túl egzakt megfogalmazás lenne rá :)))

The Lounge

Thanks for visiting!:)

Try Handmade

traffic

fused glass, art, music, everyday life

visitors

Total Pageviews