Friday, April 24, 2009

hejja hommalaaaaaa! :)


4 comments:

Kriszta said...

Júúúúj, hiszen én imádom őket!!! Miket láttál tőlük?

juditsd said...

Sajnos mindeddig csak amit TV-ben elcsiptem toluk, de ha osszejon, akkor az augusztusi Eszenciat sikerul megneznunk a Margitszigeten!!:)

Kriszta said...

Hú, az biztos jó lesz, néztem a honlapjukon. Azért élőben az igazi, azt a hangulatot semmi más nem tudja visszaadni! Valami fergetegesek! Én eddig 3 előadásukon voltam, de már olyan régóta szeretnék újra elmenni. Bizony, nagyon sietni kell a jegyvásárlással. Jó szórakozást! :)

juditsd said...

Nagy koordinalasi hadmuvelet nalunk minden nyari program- szervezes, remelem ezt most sikerul ossszehozni!:)

The Lounge

Thanks for visiting!:)

Try Handmade

traffic

fused glass, art, music, everyday life

visitors

Total Pageviews