Monday, October 17, 2011

Long Beach Antique Market

3rd Sunday of every month Long Beach/CA is home of the Long Beach Antique Flea Market - named the Top Ten Flea Market in the US. ( on FB ) We were there yesterday! 20 acres, half million antiques, vintage items for sale...unbelievable!:) On a hot day like yesterday it is almost impossible to browse through every vendor's tent - but it was definitely a fun day! (And hard to keep yourself back from buying impulsively.... But I did buy two glass items...:) An old vase (I think it is gorgeous) and another thing – a glass telephone line insulator. I love its color... I might start to collect them!:)
Have a great week everyone!




Minden honap vasarnapjan tartjak Long Beach-en az Antik Kirakodovasart, ami az USA 10 legjobb antik vasara koze tartozik. ( FB oldaluk)Hatalmas teruleten, felmillio aru...mindehhez tegnap meg egy jo kis kanikula is tarsult - szinte lehetetlen volt mindent vegignezni! Ugy tunt labunk elott hever Amerika egesz tortenelme, illetve annak relikviai.... Nehezen fogtam magam vissza az impulziv vasarlastol!:) Ket uvegtargyat azert vettem, egy regi vaza, ami szerintem gyonyoru! ( $4.00-ra alkudtam:) s egy antik biztositofej,(?) vagy nem is tudom hogy hivjak ezt, nalunk porcelanbol keszul, itt uvegbol(anno) ...es csodaszep szinuek - szerintem gyujto leszek!:)
Szep hetet mindenkinek!

9 comments:

PannaKotta said...

Hát ha ez tényleg a telefonvezetékhez tartozott anno, akkor ez egy szigetelés :) Érdekes, nem is láttam még ilyet, megmutatom majd a páromnak, ő a szigetelés-szakértő a családban (csak nálunk porcelán vasúti szigetelőizék laknak, nem ilyen szépek :)). Egyébként nagyon jó színe van! (meg a vázának is :))

juditsd said...

Az jo lesz, ha szakerto behatarolja mi is ez...:) Meg kellett volna kerdeznem, de olyan butanosen eleg volt, hogy uveg es szep....:)

Amanda said...

I love antiquing!! It looks like you had so much fun! My dad collects those telephone line insulators... he probably has a million! :p

juditsd said...

Hi Amanda,
Thanks for stop by! I regret that I didn't buy more of these beutiful insulaters!:)

juditsd said...

Hi Amanda,
Thanks for stopping by! I regret that I didn't buy more of these beautiful insulators!:)

PannaKotta said...

Nnna, megmutattam a szakértőnek, és a szigetelés szakszót használta ő is :)

juditsd said...

Koszi!:) Akkor nagy hulyeseget nem irtam!:) Bar minden szigeteles ilyen csinos lenne!:)

DoRcY said...

Micsoda kavalkád.. itt aztán el lehet v3eszni :))) na és persze költeni is lehet... nagyon tetszik :)

juditsd said...

el is vesztem secperc alatt:))

The Lounge

Thanks for visiting!:)

Try Handmade

traffic

fused glass, art, music, everyday life

visitors

Total Pageviews