Sunday, September 12, 2010

Less is More

I like Etsy. But I think there is much more variety than one can see on the front page regularly. (mostly vintage, Brooklyn style - which I like, too!) Browsing through the site I always find amazing modern, abstract, or minimalistic shops from around the world. Here is my latest treasury to show few of them. How do you like it? Less is more or more is more? :)



Szeretem az Etsy-t,de szerintem az elso oldalra valogatott targyak nem tukrozik azt a sokszinuseget, gazdagsagot, amivel ez a Market rendelkezik. Nagyon sokszor ugyanaz a stilus koszon vissza a FP-en , - vintage, brooklyni stilus, amit en is szeretek -DE
annyi minden mas is van! Ezekbol valogattam , most a minimalizmus jegyeben Szerintem sokszor valoban a kevesebb a tobb, de van, mikor igenis a tobb a tobb!:) Szerintetek?

3 comments:

Unknown said...

Én is így vagyok vele. Sokszor a kevesebb a több. De van úgy hogy nem....:-)))))) Itt pl. a sok kevés együtt....nagyon jó!!:-)))

juditsd said...

nalam egyertelmuen hangulatfuggo, - amugy is mindent keverek-kavarok, regit az ujjal, iparit a kezmuvessel stb - szoval nem szeretek egy stilusnal maradni...de mindenkepp kozelebb all hozzam a "kevesebb a tobb" megkozelites. Kiveve,mikor nem:)

DoRcY said...

Nekem is mikor hogy. Most innen a mécsesek a kedvenceim! :)

The Lounge

Thanks for visiting!:)

Try Handmade

traffic

fused glass, art, music, everyday life

visitors

Total Pageviews